Typiskt

Mamma och mormor åkte till gotland tidigt imorse och kommer hem om en vecka. Det är för att de ska flytta ut alla möbler och allt i min gammelfarmors lägenhet nu när den blivit såld. Det betyder att jag är kvar hemma med Osama och Zebban, Zebban åker visserligen till sin pappa ikväll så det kommer bara vara jag och Osama hemma.

Men vad händer? Jo mamma hinner inte hemifrån innan jag får ta hand om Osama. Kan han någonting eller? Har har blivit dålig i magen och har diarré. Vad gör de mot sånt i hemlandet? Jo åker till apoteket, varför kan han inte göra det då? Nej jag får ta hand om det, så har proppat i honom lite resorb och ska åka upp och fixa blåbärssoppa och stoppande tabletter. Trodde man blev hård i magen av järntabletter? Aja det är iaf typiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0