Trött var ordet, eller slutkörd kanske

Japp förkylningen blommade ut med full kraft inatt. Tror jag har hostat lungorna ur mig, vill inte dricka, vill inte äta. Är allmänt hängig och trött. Täppt i nästan, lite ont i halsen. Varför finns ingen hemma att ta hand om mig? Har iallafall varit ute på ärenden med mamma idag. Köpt badrumsmatta, nya små handdukar och en kalender samt smått och gott på apoteket.

Imorgon åker jag tillbaka till Örebro. Jag längtar faktiskt till ett par dagar att bara varva ner, ta det lugnt och gå och småplocka. Tills dess att jag kommit i fas orkar jag inte blogga. Så imorgon eftermiddag eller nått sånt kanske. Då kommer lite bilder och sånt från Cypern iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0