Taskigt kroppen, taskigt!

Från tandvärk till halsont. Ibland undrar jag varför jag förtjänar allt på en gång? Jag menar jag har varit ledig i stort sätt HELA sommaren och nu 1 vecka innan vi åker till Cypern blir jag typ sjuk? Än så länge har jag visserligen bara ont i halsen och är lite trött och hängig men iaf. Jag har varken tid, lust och ork att vara sjuk den kommande veckan! Och har dessutom inte massa pengar att lägga på medicin för att genomlida den, har redan fått betala en del för tanden. Tror nog iaf att det var pappa som hade för kallt i bilen på väg hem från Örebro för det var då halsonten började. Jaja blir väl mot apoteket senare.

Har i vilket fall som helst inte tid att ligga och tycka synd om mig själv idag, American car show i slottsparken om ett tag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0