Shoppingen igår

Har helt glömt blogga om det över huvudtaget. Nina och jag tog en sväng till Lågprismagasinet, IKEA och Marieberg igår. Det blev en del grejer som det kan bli inför en nystart av termin. Först köpte jag en låda på Lågpris att ha i badrummet på min nya hylla, behöver ju något att samla skit i (bilder kommer när jag kommit i fas med lägenheten). Sen blev den en del smått och gott på IKEA b.la värmeljus, krokar som man kan hänga på dörrar, blev en ny orkidée med kruka samt galgar. På Marieberg blev det Cubus, fick 2 par leggings och en kofta för 470 spänn tycker jag var billigt.

Påminn mig om att jag måste sätta upp en tvätttid om jag ska ha några kläder att gå i. Eller iofs så är det sommarkläderna som är smutsiga och de behövs ju inte i detta höstSverige på ca 12 grader.. MMmmm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0