Sängkläder

Är det bara jag som tycker det är svårt att hitta sköna sängkläder? Kanske är jag som är känslig men jag tycker inte att jag hittar sköna när jag ska handla. Ofta tar det flera tvättar innan nya sängkläder blir sköna och vem vill sova med dem om de inte är sköna? Man hinner ju aldrig ligga in dem heller. På något sätt är alltid de gamla som jag fått med mig hemifrån skönast för att de nästan är helt utslitna. Framförallt så är de mjuka och sköna. Mina favoritsängkläder är med motiv Snobben som jag fick när jag var mycket yngre. Av uppenbara anledningar så kan jag inte längre ha dem i min egen säng så istället har min bror fått använda de. Måste dock erkänna att jag använt dem nu under sommaren när jag varit hemma.

Jag tycker iaf att det ska finnas sängkläder som är sköna och med bra kvalitet för studentpriser. Mena let´s face it, oftast är de dyra mycket bättre än de billiga.

Kommentarer
Postat av: Isabel

Köper man lite dyrare sängkläder med bra kvalité är de mjuka efter första tvätten men vi gjorde en miss och köpte lakan för 99 kr på Ikea, helt värdelöst och de är fortfarande hårda!

2010-08-09 @ 09:18:46
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0