Otursförföljd

Jag börjar seriöst tro att jag är otursförföljd, inget verkar gå som jag planerar. I börjar av sommaren, bara sådär, blev det glapp i kontakten på mobilen där man sätter i hörlurar. Telefonen är inte så jädra gammal så nu måste den in på lagning. Sen så idag utan förvarning så verkar det ha blivit glapp i strömsladden till laptopen. Jag man tackar, jag som har överflöd med pengar och har råd att köpa en ny. För att inte tala om att datorn är långsamt som in i helvete  (förlåt) å jag skulle behöva uppdaterar till mer arbetsminne. Sen den här visdomstanden. Fick vänta 35 minuter på att få komma in när jag var hos tandläkaren för att hinna sätta mig och gapa en gång då hon konstaterade att de inte kunde göra något åt det. Positiva är väl att det inte var en infektion bara irriterat tandköttblabla pga att tanden är lite vass precis när den kommit upp. Med andra ord måste jag vänta lite till innan jag blir av med den. Så blir flytande föda för min del i helgen då eftersom jag inte kan tugga.

Ser mer och mer ut som att jag får nöja mig med den billigare sängen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0