Örebro och tillbaka

Sådär nu har jag och pappa varit iväg till Örebro med grejer. Tror klockan var efter 15 innan vi kom iväg så kl var säkert efter 18 när vi kom till mitt rum efter att ha hämtat sängen. Så blev till att lassa in alla grejer. Pappa grejade med sängen medan jag kutade runt utan att ha koll på någonting. Till slut lyckades jag iaf hitta alla grejer som skulle med tillbaka till Uppsala, saker som ska med till Cypern. Pappa fick bygga ihop badrumshyllan också medans och den passade perfekt. Nu ska jag bara fixa gummipluttar till den så den inte glider runt alltför mycket på golvet eftersom den är i hårdplast.

På tal om min nya säng så älskar jag den. Satan så skönt, kommer sova som en kung i den. En av mina bästa investeringar hittills måste jag säga. Bra där!
Tog med gamla bäddmadrassen hem också, fanns ju bara jättetunna till sängen jag sovit i. Madrassen är dock lite bred men det får duga, blir iaf mjukare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0