Nu är det inte långt kvar

Färdigpackad. Färdigfixad. Städat.

Om 5 timmar kommer Emelie och hämtar mig. Jag hatar att vänta, känns som om tiden står helt still. Sitter också och funderar på om det är någon idé att sova över huvudtaget. Kommer jag ens kunna sova även fast jag känner mig ganska trött. Brukar alltid vakna var och varannan minut (känns det som) i tron om att jag försovit mig. Ska klura på det en liten stund till sen hoppar jag i sängen. Måste bara beställa taxfree till mormor samt kolla lite saker. Massa kort ska plockas ur min plånbok!

Medans ska jag nog sitta och kolla på dessa bilder och drömma mig bort lite. ÅÅÅh längtar sååå mycket!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0