Kul kväll igår

Gårdagskvällen var riktigt kul. Först tacos hos Anna, sen förfest med mojito och vin, grogg mm. Dock var det otroligt dålig musik ute, är inte ofta vi springar fram och tillbaka mellan dansgolven. Sen så var det massa trassel när vi skulle hem, med Annas lapp som "försvann" men sen hittades. Kul att hela familjen fortfarande var vaken när jag kom hem runt 03.

Jag kunde iaf inte sova. Jag låt och rullade och rullade. Massa tankar började snurra i skallen och ville inte sluta. Egentligen var de inte sammanhängande saker heller, tvärtom allt möjligt. Så vid halv 8 gick jag upp och la mig i ett bubbelbad, låg en stund tills jag kände mig väldigt trött. Tog mig och upp la mig i sängen och somnade väl innan 9 och klockan ringde och väckte mig 12. Så ja jag är ganska trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0