Just my luck

Jag hatar teknik just nu. Det känns som att varje gång jag har, vill eller tänker köpa en ny elektornisk pryl så är det något som pajar. Nu hade jag äntligen tänkt lägga pengar på en ny DVD-spelare med hårddisk som varit trasig i exakt ett år. Den hade fått nå fnatt när jag kom hem och kopplade in den efter förra sommaren. Vad händer nu, jo skärmen till min dator pajar. Den la av bara sådär när vi satt och kollade på tv. Mena tack för den!

Så just nu känner jag mig lite uppgiven faktiskt. Eller man ska väl tänka positivt? Det var ju skärmen som pajade och inte hela bild/grafikkortet. Så istället för att köpa en ny DVD-spelare imorgon kommer jag få satsa på en ny skärm till datorn. Just nu har jag fått låna Emelies och man märker att den inte är helt komportabel med min nyare dator. Mitt grafikkort är lite för fram för denna, men det är en skärm just nu och jag är tacksam.

Så någon som vill skänka mig 1000 spänn eller en ny skärm (platt och max 1 år gammal annars funkar det inte)?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0