Jag har bestämt mig

Efter mycket om och men har jag bestämt mig för att inte läsa geografi och sport-kursen i sommar. Eller rättare sagt den börjar på måndag men jag ska inte gå. Även fast kursen verkar intressant och jag vill verkligen läsa den så känner jag att det blir för stressigt. Detta pga att min lärare komprimerat kursen på 5 veckor till 1,5 vecka, dvs det som man skulla ha gjort på 5 ska nu göras på 1,5. (Det har han gjort för att han och hans fru skulle ha barn i slutet av maj.) Jag anser inte att jag har motivation till det just nu. Sen måste jag också tillägga att det blivit så mycket krångel med PM:et som vi ska skriva att det inte heller är värt det, kändes inte så kul längre.

Så jag kommer inte att läsa den. CSN kommer inte heller vara något problem eftersom jag klarat alla poäng hittills i år och jag har redan blivit beviljade för kommande år. Så klarar jag alla de poängen är det lugnt. Jag ser samtidigt inte varför jag inte skulle klara dem.

Japp då har jag lättat mitt hjärta =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0