Är man någonsin klar?

Har spenderat eftermiddagen och delar av kvällen med att packa och sortera grejer. Tanken som slog mig mitt i är dock; blir man någonsin klar? Då menar jag vissa saker vet man inte om man behöver men skulle kanske behöva och vill då inte packa nu. Så med andra ord har jag inte lyckats packa så mycket jag önskat men jag har ändå packat en hel del. Hur det går ihop vet jag inte. Det jag vet är att jag packat de saker som jag vet att jag definitivt inte kommer att använder under kvarvarande tid hemma och veckan i Cypern. Med andra ord har jag iaf lyckats med något. Ändå kommer den krypande känslan av att jag missat något. Det skulle inte vara hela världen eftersom jag får åka bil ner sen.

Kommentarer
Postat av: Isabel

Ja det suger utan diskmaskin!! Tur vi snart får våran nya, känns som en hel evighet dit!

2010-08-12 @ 07:49:41
URL: http://issapissastankar.blogg.se/
Postat av: Hermantanja

Nice site keep it up

2011-03-01 @ 15:01:18
URL: http://hermantanja.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0