Vill kräkas på LAS och MBL

Håller på märker upp och sammanfattar paragraferna i dessa två lagböcker just nu. Och ja jag skulle hellre vilja kräkas över dem men något säger mig att det blir ganska äckligt då. Kul sitta i en bunker med 60 pers till med böcker som luktar kräk? Inte så kul kanske haha. Men igen så har jag tagit paus om mitt huvud ens orkar med mer idag. Känns inte så, blir nog troligtvis en fortsättning imorgon istället.

Så vet inte om jag ska fortsätta läsa sista boken i Twilight serien, se på Queer as folk eller kanske se Sex and the City. Något mer underhållande än något som måste in i huve och fastna där iaf.

Såhär kan man med andra ord se ut när man tröttnat för dagen!


Kommentarer
Postat av: Jakubsophia

Much to think about excellent web-site!! On a purely personal level "what is Love" section gave much insight into this complex subject.

2011-08-11 @ 10:09:27
URL: http://jakubsophia.blogyears.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0