Vårtecken

Idag såg jag det första riktiga vårtecknat när jag gick ner på stan. Jag, Emelie och Anna träffades på stan ett tag och gick runt i några affärer som hade öppet. Köpte ett par nya solbrillor, råkade ju mosa mina gamla och ena paret är vinda. Vi käkade också cupido sallad. Fyfan vad gott det är! Så satte vi oss vid ån opch käkade. Första gången för iår, var varmt så länge solen var framme sen blev det molnigt och kallt.


Blev också lite deppad på eftermiddan. Insåg att jag inte kommer få någon riktigt påskmat iår, kändes lite sorgligt faktiskt. Mormor är inte hemma, mamma och Osama ska iväg på annat imorron så ingenting. Verkar inte heller som att farmor eller farfar ska ha något. Så det hela slutade med att jag gick och la mig och sov ett tag. Sen mådde jag lite bättre men det är fortfarande tråkigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0