Vad är det för fel på mig?

Det här är andra dagen i rad som jag vaknar exakt 40 minuter innan mitt alarm ska ringa. Skillnaden är att jag idag skulle upp 07.30 istället för 08.30 igår. Så det är ju inte roligt! Men vad kan man göra när man har världens konstigaste uppvakningssystem going on? Tur jag inte ska upp 06.30 då hade jag blivit galen! Har för övrigt sovit som en gris, I like! Skit trött i skallen och igår känns det inte riktigt som jag hann varva ner, tror jag var hemma sammanlang 2 timmar igår mellan det att jag gick hemmifrån tills jag kom hem från Maria på kvällen.

Idag är det turbogenomgång av arbetsrättens grunder som jag renskrev igår, antagligen fram till lunch. Efter lunch tror jag att vi kommer gå igenom två av de gamla tentor vi fått ut. Ska bli intressant!

Kommentarer
Postat av: Suneeta & hunden Chanel

Jag har ocksså så att ibland är det 2:a eller 3:e gången man vaknar på samma sätt! konstigt det där?! hehe

2010-04-14 @ 09:09:57
URL: http://chanelsuneeta.blogg.se/
Postat av: elin



Snälla söta, gå in på min blogg och skriv vad du tycker om min outfit idag :)

Kraam

2010-04-14 @ 09:47:31
URL: http://llaarrssssoonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0