Underbar dag

Solen skiner, fåglarna sjunger, det är inte kallt mne inte heller varmt, det blåser inte mycket och den jag hejar på i F1 vann. Kan det bli bättre? Ja jag slipper ju söndagsdepped jag hade förra veckan iaf. Herregud det är inte klokt hur humöret kan påverkas av något jag inte kan påverka alls.

Var ut på en långpromenad för några timmar sen. Kom in och var helt slut så var tvungen att powernappa en timme. Haha jaa men andra ord var det kanske inte så mkt näring i maten jag åt innan jag gick ute eller så gick jag helt enkelt för långt. Var säkert ute i två timmar. Helt galet!

Men nu är jag pigg igen och det är inga problem alls. Bokat tågresan hem till Örebro imorron. Gör sällskap med Emelie. Skönt att komma hem i tid så man hinner med lite saker inför tisdagen. Tror fortfarande att jag är förvirrad och har noll koll på vad vi ska göra då?!

Kommentarer
Postat av: Iverdaniella

really good site!!

2012-02-20 @ 14:53:45
URL: http://iverdaniella.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0