Tung i huve

Tror jag mår bättre än vad jag förtjänar idag. I stort sätt är jag bara väldigt hungrig och har ont i huvudet. Eller rättare sagt känns huve några storlekar större och den här gången inte pga för mycket information att ta in. Gårdagskvällen var riktigt trevlig och jag hade hur roligt som helst. Säger ju att det blir roligare när man inte går ut så ofta. Tror jag kom hem halv 3 inatt eller nått sånt. Ska se om jag kan få upp lite bilder senare. Nu blir det bakiskäk i form av pasta och falukorv haha.

Kommentarer
Postat av: sandra

jag har inte bestämt mig än vart jag vill ha den men tror det blir antingen på skuldran eller på vaden..hmm jag vill inte ha den jättestor,bara aningen större än på bilden max

2010-04-18 @ 14:09:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0