Trött! och längtar tills på freda

Jag är riktigt trött idag. Har haft ont i halsen, huve, kroppen jag typ överallt idag. Jag har suttit och svettats och kallsvettats för den delen. Har fått tvinga i mig både mat och dricka. Det är inte roligt. Känner mig inte pigg alls. Har inte hunnit med det jag tänkt hänga med idag men allvarligt. Jag pallar inte, jag gör verkligen inte det. Jag vet att det inte är akut dock för jag har fortfarande imorron, lörda och söndag på mig att organisera mina grejer. Hade dock velat vara lite mer klar med det och hunnit kolla mer på tentorna inför imorron men det är som det är. Tror inte att någon dödar mig för det.

Fredag är det iaf shopping som gäller. Efter 4 dagars stenhårt plugg så tror jag att det behövs. Kommer säkerligen hinna med lite plugg på freda med men det är inte mitt fokus just då.

Tror jag ska slänga mig på sängen ett tag nu. Verkar bara vara skit på tv också ikväll så powernappar jag ett tag nu kanske jag orkar kolla tentor senare? Få se...

Kommentarer
Postat av: gabi

du är så duktig emma, kämpa på! :)

2010-04-22 @ 04:47:06
URL: http://beatlesmaniac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0