Tisdag

Kommer vara en fullspäckad dag idag känns det som. Ska träffa gruppen och gå igenom lite inför förhandlingen så vi är på samma sida liksom. Efter det är det föreläsning om övergång av verksamhet fram till lunch och kanske lite efter. Sist men inte minst kommer vi ha våran förhandling. Vet inte om läraren ska ha in nå protokoll från det eller inte.

När jag tänker efter känns det som att hela veckan kommer vara fullspäckad och nästa också. Imorron är det genomgång och sammanfattning av hela kursen samt genomgång av gamla tentor. Torsda hoppas jag att vi kan ses i gruppen och börja fila på frågeställningar och syften till vårat arbete som ska skrivas efter tentan och på fredag har vi föreläsning om "det svåra samtalet" dvs när man måste sparka folk.

Så jag bör kanske slänga i min frullen och ta mig till universitetet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0