Tiden står aldrig still i min värld

Och det är faktiskt sant. Idag är det torsdag och jag vill inte påstå att jag haft en lugn minut sen jag kom hem hit i tisdags eftermiddag. Idag har jag också varit på ärenden med mamma och mormor. Man kan undra om vi gör något annat än att åka Uppsala runt i bil. Först imorde vid 10 var vi på banken, efter det var vi ner till min mosters salong för mormor skulle färga ögonbryn. Efter det åt vi lunch på amazing Thai. Det var skit gott! förstår inte varför man går mer på kinaresturang än thai. Sen släppte vi av mamma som skulle ha möte med facket, sin chef, nån läkare och försäkringskassan. Medan hon satt i möte åkte jag och mormor till ÖB och IKEA för att handla lite plasthandskar, avfallspåsar, värmeljus och blommor. Vi skulle ha åkt till Thomas jobb också för att fixa med luft i däcken på bilen men det orkade vi inte. Goda nyheter iaf de har hittat mormors väska.

Sist men inte minst så var jag upp på systemet så jag har lite booze tills imorron, så köpte jag 2 baslinnen på Gina. Nu tror jag att jag får gömma bankkortet resten av månaden hahaha.

Kommentarer
Postat av: gabi

muuuuums! :))

2010-04-29 @ 18:16:20
URL: http://beatlesmaniac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0