Snö?! WTF

Vad hände med våren liksom? Det här är ju helt sjukt. Vaknade imorse så var det vitt utanför och snöar för fullt. Är kanske inte så man skulle tro 5e april skulle vara. Det känns ju extra typsikt idag eftersom man ska åka tåg och ni vet SJ och lite snö på vägen. Betyder nog att jag kommer få stå i Enköping ett bra tag. Lysande, finns inget roligare. Eftersom det räknas som söndag kan man säkert inte gå in och sätta sig heller. Tur jag tog med mig vinterjackan. Är inte berädd att släppa taget om den än och det har jag ju rätt i. Skit också!

Aja åker om ca 1 timme. Innan dess ska jag väl hitta något att käka, kolla vilket buss jag ska ta hem i Örebro eftersom de gjort om hela busstrafiken där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0