Rolig msn konversation igår

Måste säga att jag känner mig väldigt speciellt ibland. På ett bra sätt? Ja faktiskt det är inget negativt. Jag är väldigt öppen med att jag älskar motorsport och verkligen brinner för det, speciellt formel 1. Alla som känner mig vet att så har det alltid varit och kommer troligtvis aldrig att ändras. Men det roliga är att killar/män blir lika förvånade varje gång jag öppnar munnen i ämnet. Jag får alltid höra att det är väldigt ovanligt men får bara positiv respons och det tycker jag är kul.

Därför är denna konversation med en kille på msn igårkväll lite extra rolig =) (Tack för frågan dock men känns inte som att bara det är något att bygga ett förhållande på?) Eller vad tycker ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0