Panikångest

En sjukdom som blir allt vanligare i dagens samhälle. Jag känner många drabbade som måste handskas med det dagligen och jag vet att det inte är lätt. Läskiga är ju att det blir fler och fler, psykvården har inte resurser för dem alla och åtgärden blir mediciner i massor. Personligen tycker jag det är fel men vad ska man göra? Är ju inte så att man bara kan klappa med händerna eller knäppa med fingrarna så är det borta. Vad vi kan göra är kanske att förstå och att vara medvetna om det.

Därför tänkte jag passa på att rekommendera denna bok. Jag är inte galen av Anna Lithander. Jag skrev om denna bok för nästan en månad sen (se inlägget här) men då hade den inte släppts.

Så för alla som lider av, vill veta mer och bara är allmänt intresserade rekommenderar jag denna bok. Kan köpas på adlibris för 154 kr. Se här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0