Oj oj oj

insåg att jag bloggade dåligt igår. Vet faktiskt inte var all tid tog vägen. Dagen spenderades med mina bästisar LAS och MBL iaf och nu är de klara att printas. Sen gjorde jag en liten "kom ihåg"-lista inför tentan. Min hjärna glömmer tänka på vissa saker. Saker jag vet och kan, jag bara glömmer att tänka på det. Så listan skall checkas av för varför fråga imorron. Det är tanken iaf. Ska kolla på två sista tentorna idag sen får jag faktiskt ta och släppa plugget. Ladda inför imorron och se glad ut. Sen tog jag och Nina en sväng till solariet, mycket skönt. Efter det roade jag mig hela kvällen med att rensa ur mina byrålådor på kläder som jag inte ville ha. Blev en hel pappkasse!

Jag måste även till Willys och handla lite. Matsäck inför morgondagen måste fixas, inför middan i morgon och så ska jag fylla mina skafferin litegrann. Dock ingen idé att fylla med färskvaror eftersom jag åker hem till Uppsala på tisda och blir hemma typ en vecka. Ska köpa hårfärg också. Har stått ut med den hemska utväxten länge nog nu. Inte kul asså.

Måste också försöka tvätta under dagen. Har väl inte jätte mycket att tvätta men lite =)

Sen blir det att ladda inför tentan. Packa de saker jag behöver osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0