Nyttolördag?

Måste säga att jag har sjuk träningsvärk i ben och axlar efter gårdagen. Säger ju det, shopping är som ett träningspass. Okej 5-6 timmars shooping mot jämförelsevis 1 timmes rask promenad eller 50 minuters gympapass. Vad kul i vilket fall som helst.

Hade sån jävla magväk inatt att jag trodde jag skulle dö. Inte kul alls! Lyckades somna till slut efter mycket om och men iaf, för att inte tala om att jag låg under täcke och två filtar.

Har suttit och pluggat nu i lite över 2 timmar. LAS och MBL är renskrivna på datorn. Ska sätta mig med gamla tentor lite senare hade jag tänkt. Känner inte att jag kan göra så väldans mycket mer än jag redan gjort. Kommer handla om att förstå helheten och delarna i slutändan. Så därför kan jag genom gamla tentor för mer överblick över vad jag måste tänka på under tentan. Ska göra lite nyttolistor senare också, typ mindmaps.

Annars har jag idag tänkt gå igenom mina byråer och garderob. Känner att det är dags att rensa ut gammalt skit som jag inte använder för att ge plats åt nya. Sen måste jag få koll på vad jag har och inte har. Är faktiskt inte så kul att inse när det börjar bli väldigt varmt att man inte har korta leggins osv =)

Först ska jag försöka få något i magen. Satan vad jag varit dåligt på att äta den här veckan!

Kommentarer
Postat av: Emilruth

Your site is very good. Thank you for the opportunity to sign your guest book.

2011-09-02 @ 11:38:03
URL: http://emilruth.blogfeaturing.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0