Helt slut

Sitter bara och stirrar framför mig. Orkar inte ens resa mig för att gå på toa, då är det illa. Känns också som att jag borde gå och lägga mig snart om jag ska ta mig ner på stan till klockan 9. Asså varför ska man vara uppe så tidigt på valborg och ska man orka festa hela natten sen? Vem bestämde det liksom? Tror ändå att det blir lugnt för mig del eller jag vet faktiskt inte. Vore roligt att gå ut och dansa lite men ja man får se. Ska man sitta nere på stan hela dagen så kanske man inte pallar.


Kommentarer
Postat av: nina

tjääääna!

Tänkte bara säga att jag mailat in vårat syfte, avgränsning och metod. Dagarna börjar redan flyta ihop för mig så det var lika bra kände jag, haha.

2010-04-30 @ 16:26:46
URL: http://finanina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0