Drömmar

Ibland önskar jag att någon kunde tyda mina drömmar. Okej kanske inte alla för då skulle jag nog hamna på psyket eller något sånt. Men då tänker jag på drömmar som är allmänt konstiga bara och man undrar hur man får till det. Jag hade en sån sjukt dröm inatt eller imorse när jag somnade om, hmm minns inte riktigt. Men minns några detaljer från drömmen. Tolka den som vill haha.

Iaf så var jag på en bal med massa människor jag inte alls känner igen. Folk stirrade på mig så konsigt. Jag kunde bara se hur de såg ut ur mina ögon. Jag dansar och dricker lite. Folk fortsätter och stirra och peka på mig. Till slut måste jag kolla ner på mina egna kläder för att se om jag kanske spillt något på den. Till min förvåning ser jag att jag har som en polisdräkt omgjord till klänning. Ni vet såndär poliströja barn kan ha, står typ polis och är lite grejer på den. Till den har jag en lång kjol. Jag blir förståss chockad och springer iväg och ska gömma mig på toa. Springer upp flera våningar för att gömma mig och kommer in i en korridor. På alla dörrar är det märken, som det är på handikapp-parkeringar. Springer in och gömmer mig. Efter en stund hör jag en gapande röst som ropar och letar efter mig. Någon rycker upp dörren och där står ingen annan än Gordon Ramsey. Han kör sitt vanliga svärande om hur illa jag ser ut, sådär kan man inte gå på bal, innan han drar med mig ut. Sista jag minns är att han säger att vi ska hitta en riktig klänning till mig och fixa styling.

Sen vaknar jag.. Hur sjuk är inte den drömmen liksom?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0