VMA 2009

Video music awards 2009 har berört mig på många sätt. 

För det första så ville jag skjuta Kanye West när han gick upp på scen när Taylor Swift vunnit "best female video" och säger att Beyonce har det bäst. Shame on you! Taylor förtjänade det priset. Tycker jag, då hennes videor berättar en story precis som hennes musik inte bara massa juckande lättklädda brudar som Kanyes videor. Vaddå avis för att han inte vann.

För det andra så vann ju faktiskt Beyonce "video of the year" istället så. Och jag tyckte det var stort av henne att be Taylor komma upp och säga det hon ville säga.

För det tredje tycker jag inte att Lady Gaga är den bästa sångerskan att lyssna på live men hon har en jävla scen närvaro och gjorde ett väldigt spektakulärt nummer och det tycker jag hon ska ha cred för. Tycker att hon förtjänade pris för "best new artist" då hon slagit ner som en bomb och fått flera listettor på samma platta. Men som vanligt kan jag inte låta bli att tänka hur tänkte hon med kvällens outfits?

För det fjärde älskar jag Russel Brand, skönare kille får man leta efter haha. Galna engelsmän helt enkelt. Charmit eller vad?

Sist men inte minst så var Green Days framträdande med East Jesus nowhere grymt! Och att de vann tre priser bla för "best rock video" med 21 guns. Vilken jag älskar! Det är 24 dagar kvar tills jag ser detta underbara band i Globen. Och med framträdandet de gjorde kan jag inte låta bli att längta ännu mera. Det kommer bli så jävla bra jag känner det på mig. Se deras grymma framträdande här!

Kommentarer
Postat av: Sandra

go Green Day;-) Vilka priser vann dem? såg tyvärr inte showen..

2009-09-17 @ 17:01:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0