Vad bra det går!

Eller inte... Vart tog all tid vägen? Jag tyckte att klockan var 12 för typ 1 min sen och tänkte jaja jag har gott om tid på mig att plugga innan Emelie kommer hem. Jo tjena nu är klockan 14 och jag har öppnat boken iaf. Bra där!

Det har istället blivit nostalgi i form av Queen. Jag har då lagt in mina favolåtar till min egna lista på Spotify. Asså jag älskar Spotify. Kan man inte älska Spotify? Det är frågan! Och bara för att jag är så snäll så delar jag med mig av min Queen lista här.

Förresten vad är det för fel på blogg.se? Min profilbild dyker aldrig upp!


Freddie Mercury the King of Queen...


Kommentarer
Postat av: Emilia

Oh yes, hon är en klass för sig;)

2009-09-07 @ 14:52:25
Postat av: gabi

queen är kungarna. :)

2009-09-12 @ 15:29:51
URL: http://beatlesmaniac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0