Usch

Idag vill jag bara inte upp. Har inte sovit någe vidare inatt. Vaknat somnat och vaknat så har det flera gånger också blivit att jag legat vaken ett tag utan att kunna somna om. Så den här dagen kommer bli jobbig. Men what to do? Det är bara att bita ihop och försöka.

Sexpartyt igår var roligt och trevligt. Kommer nog göras om i framtiden. Kanske också när man har mer pengar hehe.

Åh Sara som vi var hos hade världens gulligaste kattunge. Jag blev kär allvarligt talat. Katten var visserligen inte hennes utan hennes mammas men iaf. Nu vill jag bara flytta till större och skaffa mig en liten plutt! <3

Kommentarer
Postat av: Isabel

Jag ville inte helle gå upp imorse... Klockan ringde 06.40 (blä!) och strax efter 7 satt jag i bilen på väg hem. Hem och göra iordning Alva och sedan fixa hemmet, hämta Alva och nu gör jag middag och ska strax hämta mamma som ska passa Alva så att jag ´kan jobba kl.18... Till 08 imorrn... suck Segt här med!

2009-09-08 @ 15:31:32
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0