Urk

Kan säga att jag inte alls känner mig så pigg just nu. Även fast jag gör mitt bästa för att ignorera läget. Försöker att se det från den ljusa sidan, jag är ju inte helt orkeslös iaf. Som tur är har jag två lediga dagar framför mig nu så jag inte behöver gå upp tidigt och kan sova ut. Så det kommer förhoppningvis kännas bättre snart.

Halsonten är väl borta men är så jävla seg i huve. Känns som nån tagit ut innehållet och hällt i sirap liksom. Orkar inte tänka. Så just nu är man väl inte den vassaste kniven i lådan om man säger så.

Därför ska jag till "mamma" Nina om ett tag och käka. Så får hon ta hand om mig haha. Men ska bli skönt att röra sig hemifrån iaf. Finns inget värre än att ligga hemma och tycka synd om sig själv när man inte är sjuk på riktigt. För det vill jag inte säga att jag är eftersom jag varken har feber eller något annat. Bara väldigt trött i kroppen och knoppen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0