Shopping idag

Hallelujah det är shopping på schemat.. IGEN!! Hur lycklig är inte jag på en skala 1-10? Hela gänget ska ta bilen och åka till Vingåkers factory outlet. Har aldrig varit där så vet inte hur det ser ut eller någonting, inte ens vad de har att erbjuda. Jag hoppas inte att jag blir besviken! Jag behöver nya kläder och har de bra och billigt utbud så kommer det bli mycket mindre plats i mina lådor när jag kommer hem hahaha.

För övrigt har inte det person som gett mig pengar fortfarande inte givit sig till känna.


Kommentarer
Postat av: Isabel

Hoppas det är en gåva du har fått då, jobbigt om det är en felinsättning och du blir återbetalningsskyldig :-(

2009-09-04 @ 12:41:45
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0