Seminarie dags

Och jag är sjukt otaggad måste jag säga. Just nu vill jag bara få tentan och sätta igång. Orka hålla på och vänta liksom. Jag vill bara köra köra och köra hårt så den blir klar någon gång också. För att efter tentan är inlämnad händer så mycket kul och något som jag sett fram emot typ ett halvår.

Kanske ska sminka mig lite och klä på mig. Mjukisar på seminarium är ingen höjdare, man måste ju se seriöst ut haha. Även fast det blir en relativt tyst från min sida. Låter som en knarkarkärring när jag pratar så haha.

Lite bilder jag tog i onsdags för att molnen var så coola för att inte tala om ljuset.
  

Kommentarer
Postat av: L♥tta

Molnen ser ut att vara bara några 20-20 meter ovanför taket.

2009-09-26 @ 00:26:15
URL: http://lottahietanyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0