Myskväll med mig själv

Efter några tuffa dagar av sjukdom och annat som det bli riktigt skönt att bara ligga framför tvn hela kvällen. Först är det idol om ca 15 min sen får jag väl hitta på något en timme till kl 22 då de visar Dirty dancing på SVT. Alltså en myskväll. Och eftersom ingen verkar vara kvar i den här staden denna helg så har jag hela helgen på mig att softa och bli frisk. Jag orkade inte heller åka hem eftersom jag inte orkar med packning och annat. Så om det är någon som har tråkigt eller bara massa tid över så får ni gärna hälsa på.

Har också blivit smått beroende av sims igen. Sims 2 i mitt fall eftersom jag inte köpt 3an än. Är också lite osäker på om den verkligen är så bra som reklamen vill påstå och att den faktiskt är värd 500 spänn.

Ne dags att poppa lite popcorn nu och bänka sig framför Idol.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0