Måndag

Som vanligt veckans lataste dag. Speciellt idag när jag är ledig. Måste visserligen plugga men det är lugnt. Jag tycker att boken vi läser just nu är väldigt bra och intressant. (Ulrich Beck - Risksamhället).

Ikväll blir det desto roligare då jag blivit inbjuden på sexparty. Jag vet jag är väldigt öppen om sånna saker så det rör mig inte i ryggen att skriva här. Men det ska bli skoj.

Ikväll är det också säsongsstart för Heroes (kl 22:40 på tv4) och så är det Roast på Berns (kl 21:55 på kanal5). Har längtat efter Heroes såå mycket och på Roast idag är det Björn Gustafsson de ska mobba! Kan det bli bättre?

Åhh det också. Vårat "majsparty" igår var jätte trevligt, det får vi göra om. Raggmunk och majskolvar, det är grejer det! haha

Nee käka frulle kanske och sen börja plugga lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0