Män som hatar kvinnor

Måste var den bästa svenska film jag någonsin sett. Jag blev positivt överraskad och chockad när jag såg den på bio. Kanske för att den inte kändes så svensk? Jag vet inte men jag är inte fan av svensk film måste jag säga. Vet inte vad det är som gör dem sämre. Visst finns det en och annan guldklimp. En del är väldigt underhållande men det är inte så att jag älskar dem och bara wow. Den måste jag ha. Så är det däremot med män som hatar kvinnor. Det är en film som jag tänker köpa såsmåningom.

Jag längtar därför till uppföljaren nästa vecka (18 sept). Flickan med elden eller vad heter den?


Kommentarer
Postat av: Emilia

Läst böckerna? Filmen är jättebra, men böckerna är ännu bättre:)

2009-09-11 @ 15:15:28
URL: http://www.emiliavilen.blogspot.com
Postat av: Isabel

Flickan som lekte med elden

2009-09-13 @ 19:20:30
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0