Idag om en månad

Tjihoo det är bara en månad kvar nu till Green Day i Globen!!

Och jag kan säga att mina förväntningar bara växer och växer. Bara för att få en nytändning precis innan så har jag bestämt mig för att inte lyssna på nya skivan förrän veckan innan. Kanske är bra under tenta skrivandet?

Jag ser verkligen fram emot det så himla mycket. Känns nästan som att tiden gått för långsamt sen vi köpte biljetterna. Jag känner mig verkligen lyckligt lottad.

Att jag verkligen ska få gå och se dem live, det är som en dröm...

30 dagar...


Kommentarer
Postat av: Sandra

sweet,vi får räkna dagarna:-) vi har ännu inte hämtat ut biljetterna hehe. ska bli så himla roligt,längtar!!

2009-09-11 @ 16:46:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0