Hallelujah

Tror mitt super vitlökssmör gjorde susen igår. Asså känslan av att vakna upp på morron utan ont i halsen är befriande! Fortfarande lite småhostig och täppt i näsan med det är lättfixat. Så det känns skit skönt. Speciellt när jag får hemtentan imorron som jag kommer köra järnet på eftersom det är it´s så på lörda. Det betyder för mig och Nina en heldag med att fixa till oss. Vi ska båda typ färga håret och så ska det bli diverse håruppsättningar och smink. Vi får se hur vi ser ut i slutändan helt enkelt men jag ser fram emot det =D

Efter hemtentan som ska lämnas in i mitten av nästa vecka åker jag hem. Så kommer vara hemma i Uppsala från 2a oktober och åker tillbaka till Örebro den 12e oktober pga att Green Day koncerten är på söndan.

Det är min plan just nu. Så ja nu vill jag bli helt frisk! 

Kommentarer
Postat av: Emilia

Vad kul du kommer vara här ganska länge;)

Tycker vi ska styra upp en utgång när du är hemma:)

2009-09-22 @ 12:39:03
URL: http://www.emiliavilen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0