Backstreet Boys

Jag måste säga att jag aldrig riktigt tog del av BSB hysterin under 90-talet. Det var aldrig "my cup of tea" när det kommer till musik. Jag gillade inte heller Spice Girls eller Britney Spears särskilt mycket. Det kanske säger en del. Visst jag lyssnade på dem alla men jag var liksom inte åååååh de är så bra, visst hade jag en favorit som alla andra. Men vill fortfarande inte påstå att jag var ett super fan av någon av dem. Men det är något nostalgiskt över dem. Mena växer man upp under 90 är dessa samma nostalgi som kanske Lili & Susie på 80-talet? haha vad vet jag?

Med det vill jag faktiskt säga att jag gillar soundet på BSB's nya singel "Straight through my heart" det känns väldigt mycket 2009..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0