Snö

Nu är det snö på riktigt! Snöade som bara den igår men orkade inte skriva om det. Var för övrigt inte säker på att det skulle ligga kvar men det gjorde det. Känns riktigt kul.

Idag känner jag mig skit trött. Har inte sovit någe vidare inatt. Har varit väldigt orolig sömn och jag har vaknat flera gånger. Så med andra ord så är det tur att vi inte har någon föreläsning idag. Det enda som ska göras är att slänga ihop examinationsuppgiften tills imorron och så träna ikväll.

Avslutar med att bjudan på en bild, såhär ser det ut utanför mitt fönster =)


Kommentarer
Postat av: Isabel

Jag mår bättre idag! Hellre detta än att bli sjuk på riktigt, vi får se i framtiden om detta ger mig några men. Jag är ju iaf inte gravid så jag behöver bara oroa mig för mig själv.

Har ont i armen fortfarande och känner mig sjuk men ingen feber idag.

Jag blev erbjuden på praktiken, bestämde mig på 30 sek ca skrattar men jag hade inget tvång någonstansifrån så det va helt frivilligt.

2009-11-05 @ 11:41:26
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0