SHOPPING!!!

Idag är det alltså CSN dags. Och vad ska jag göra då?? Jo shoppa, shoppa, shoppa!! Wohoooo!!! Som jag längtat, det är helt galet. Finns så mycket jag behöver med lite pengar att handla för. Vi får se hur detta går? Sen måste jag handla mat också men det göra i samma veva. Så blir en hel eftermiddag i Marieberg känns det som.

Ikväll blir det till att färga håret också. Tjihooo!! Väldigt trött på slingor och hela kittet nu. Mörkt ska det bli!! Inte för att jag är deppad eller något sånt nu på vintern utan mer för att jag tycker jag passar bättre i mörkt och att det är snyggt!

Men nu ska jag käka frulle och sen betala lite räkningar så jag har det gjort innan jag spenderar allt på skit haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0