Riktiga vänner

Riktiga vänner är de som alltid ställer upp i vått och torrt, som står vid din sida när alla andra sviker. Riktiga vänner är också de som du ställer upp för och hjälper så mycket som du kan, för att du vill. Riktig vänner är de som tycker om dig för den du är. Bra och dåliga sidor har alla. Riktig vänner är de som hjälper dig igenom svåra tider, de som du kan skratta tillsammans med under de riktigt bra. Riktig vänner är de som förlåter dina snedsteg. Allt löser sig om man jobbar tillsammans. Riktiga vänner är de som fortsätter kämpa fast de borde ge upp. Riktiga vänner är de som man kanske inte pratar med varje dag, varje vecka eller varje månad men när man träffas känns det som man aldrig varit utan varandra.

Jag har haft turen att träffa några av de bästa människor man kan tänka sig. Några som jag hoppas att jag aldrig förlorar. Jag vill inte ha massor av vänner, jag vill ha några få som jag kan lita på. Jag behöver trygghet och jag anser att mina vänner ger mig det. Ibland har vi alla våra dåliga dagar, ibland blir det lite tjaffs men det är vad som händer när man bryr sig om. Vi svenskar är så sjukt dåliga på att visa känslor för varandra, varför det är så vet jag inte. Jag kan bara säga att vi borde passa på medan vi kan. Vem vet imorgon kan det vara försent?!

Mina vänner, ni vet vilka ni är! Tack för att ni finns, I love you ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0