Nu har jag tröttnat

Nu är jag otroligt trött på min hårfärg. Har varit ljust lite för länge. Jag föredrar egentligen när det är mörkt för att jag tycker det är snyggare. Kan inte förstå att jag hade en period i mitt liv då jag fick för mig att jag skulle blondera mig. Tack de som övertalade mig att inte göra det och tack till Mia som sa hon skulle hjälpa mig göra det utan att säga något om det haha.

Iaf så blev jag inspirerad att gå tillbaka till mörkt efter att Lina blivit brunett. Blev riktigt bra på henne om jag ska vara ärlig. Så nu ska jag haka på trenden med mörkt hår till vintern som alla andra. Men det blir nån gång nästa vecka eftersom vi får pengar då!

Se mörkt är nice! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0