Lady Gaga? Hell yeah!!

Bokade precis Lady Gagas album The fame moster som släpps på onsdag nästa vecka (25e nov). Har lyssnat på flera av låtarna på youtube. Asså har jag nämnt att jag tror jag älskar Lady Gaga? Tror mer och mer att jag gör det. Men jag menar nog mer hennes musik än henne som person haha. Okej jag känner inte henne så kan kanske inte säga det men jag menar hennes outfits utåt liksom. Förstår mig inte på henne alls men musik kan hon faan göra!!! De flesta har väl vid det här laget både hört och sett Bad Romance. Den är awesome!

En annan jag gillar är den hon gör med Beyonce: Telephone


Sen har vi: Dance in the dark


För att inte tala om: Monster


Sist men inte minst: Alejandro


Som ni ser skulle jag kunna skriva på detta inlägg halva natten men jag tror jag nöjer mig här. Skivan kommer iaf vara grym och en värd investering om man gillar Lady Gaga. Skivan kostar 149 kr på CDON.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0