Klar!

Äntligen klar med examinationsuppgiften som ska in på måndag. Känns riktigt skönt. Så nu kan jag släppa det tills imorron kväll iaf. Då måste jag kolla igenom det en sista gång så det ser okej ut. Annars vet man aldrig vad man ordbajsade ihop igår. Var inte så jätte pigg i skallen.

Idag känner jag mig som vanligt iaf. Inget ont i armen heller. Skönt för det har inte varit roligt.

Måste be om ursäkt för de kanske inte så roliga blogginläggen. Jag har liksom ingen inspiration att skriva så mycket nu när jag är hemma. Kanske är för att det inte händer så mycket intressant. Om nån timme ska jag iaf till pappa och käka och ikväll blir det bio med Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0