Kan inte den här dagen bara ta slut?

Det är så jag känner just nu. Är inte min dag alls. Förstår inte vad som hände? Visst var jag trött imorse men vad är det här? Helt apatisk och låg.

Känner inte att jag kunnat bidra till något idag. Min grupp har fått göra mycket av arbetet. Jag har verkligen känt att allt som de sagt varit jätte bra och smart. Medan mina egna tankar i huvudet framstått som skämt och jag har varit tyst. Jag ber så mycket om ursäkt för detta. Det har känts som att jag suttit i min bubbla hela dagen, observerat och lyssnat men inte kunnat tala? Förstår inte!

PMS? Möjligtvis en tyst sådan eller det är inget som brukar påverka mig mycket men nu... Vart kom denna depression ifrån? Hela dagen har visserligen känts långdragen. Flera timmar har gått utan att så mycket har blivit gjort.

Ska bli jävligt skönt att träna nu och bara inte behöva tänka. Det gör jag visserligen iaf. Ångest? Kanske för att jag känner att jag borde varit med bättre idag. Rätt för talan bak om ryggen? Ja jag kan inte göra så mycket. Idag var helt enkelt inte min dag. Får ta nya tag imorron.

Tror för övrigt inte att jag kommer blogga mer idag. Efter träningen blir det nog bara hem och dö på sängen. Orka röra sig...

Kommentarer
Postat av: emilia

Tack=)

2009-11-30 @ 22:54:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0