Jag vill ha...

Denna skiva med Dead by April. Vet inte varför jag inte lyssnade mer på dem än jag gjorde efter två släppta singlar som jag älskar. Lyssnade iaf igenom deras album på Spotify igår och blev helt fast. Jag älskar den! Fick påstående av pappa "Gillar du hårdrock" igår när jag visade honom albumet. Ja pappa det gör jag faktiskt, jag lyssnar på allt =D.

Såg också att skivan bara kostar 79 kr på CDON (69 kr om man köper en till i samma kampanj), bara att slå till. Finns dessutom fler skivor jag vill köpa men får nog vänta lite.


Kommentarer
Postat av: Isabel

Men blir du sjuk så blir du borta ännu längre.

Jag ahde feber och ont i kroppen men jag gick och jobbade och slet ändå, så plugga tror jag inte är något problem även om man är seg i skallen ;-)

2009-11-05 @ 14:35:48
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0