Ibland är man bara inte på humör

Pratade med Ello igår och vi bestämde att vi skulle träffas och festa lite idag. Jag har inte varit ut på evigheter och det var ännu längre sen jag var på Klaras. De andra ville till Frimis och där har jag bara varit en gång, på vårat toga party under nollningen dvs förra hösten. Kanske är dags?

Till saken hör den att jag nu inte alls har lust att gå ut och festa. Kroppen typ skriker när jag en tänker tanken att ta mig ner på stan till systemet. Vill jätte gärna träffa Ello eftersom det var evigheter sen men pallar inte gå ut. Dilemma?!

Få känna efter lite till.. Systemet stänger kl 15. Annars får jag meddela att jag inte pallar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0