Full rulle hela dagen

Dagen började med föreläsning kl 10. En föreläsning som som vanligt på det här universitetet sög! Ibland kommer det en riktigt bra föreläsning men tyvärr är de flest inte så bra. Så efter två timmars pina tog vi oss därifrån.

Styrde kosan mot Marieberg och shopping. Blev lunch på donken först. Jag lovar att shoppingen var speciellt anpassad för mig idag då det var 30% på alla kläder på Cubus. Hur bra som helst eftersom jag såg hur mkt kläder som helst som jag ville prova i Uppsala. Köpte iaf en vit lång tjocktröja med luva. Jätte fin och mysig, står Los Angeles på den också. Det blev även ett par svarta leggins, ett grått långt linne och en vitgrå randig t-shirt som det står Oh, Deer på! Allt detta för bara 400 kr!! Gina hade faktiskt ingenting jag ville ha idag, kanske tur det? Inte Wear it heller, attans. Så köpte strumpbyxor och clear-up strips på HM istället. Det blev också värmeljus på IKEA, några med doft och 100-pack utan.

Sen körde jag strukturerad storhandling på Willys. I vanliga fall är Nina den strukturerade och jag helt lost. Idag var det tvärt om. Egentligen var det tvärt om i allt. Ofta brukar Nina shoppa loss och jag hittar en sak typ. Men idag köpte hon bara en "bävermössa" och julklappar.

Efter att ha packat in mina varor hos mig drog vi vidare till Nina. Där blev det riktigt god mat, räkor i nån form av currysås med ris och sallad. Jätte gott! Efter det färgade vi båda håret! Så nu har vi blivit av med våra utväxter! Och jag är tack och lov mörkhårig igen. Känns bra!

Tack Nina för all hjälp och en jätte trevlig dag =D


Kommentarer
Postat av: Sandra

den där los angeles tröjan från cubus har jag oxå spanat in..riktigt fin:-)

2009-11-26 @ 14:39:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0