Är det skönt att...

... sova eller vad? Har sovit så jävla skönt inatt förutom att jag snurrat och drömt lite kontigt. Men det är väl som när man sover första natten i en ny säng. Det känns ju inte som vanligt. Ingen säng är den andra lik. Men det kommer gå bra.

Idag ska jag och Anna ha lite adventsmys med glögg och pepparkakor. Verkar som att resten av korridoren är för upptagen. Så får se om någon mer dyker upp.

Annars har jag tänkt dammsuga mitt rum. Det behövs nu. Sen tvätta lite. Måste ner i källaren också för att hämta min ljusstake. Nu åker den upp =D

Sen är det ju min städvecka också så måste städa korridoren. Kan inte påstå att det är vad jag har mest lust till att göra just nu men det går fort och jag tänker inte vänta tills ikväll faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0